فیس بوک
  • سفرنامه بارسلون ، جزایر قناری ، آمستردام ، بروکسل 2

• ایرانیان مهر ایرانیان مهر

سفرنامه بارسلون ، جزایر قناری ، آمستردام ، بروکسل 2

بعد از 4 شب اقامت در شهر بارسلون و پرواز به قسمت شمالی جزیره تنریف (جزایر قناری) و استراحت در هتل beatriz atlantis & spa از لیدر توضیحات جزیره را پرسیدم که توضیح داد منطقه شمالی بهترین جا برای اقامت و ارامش است که خود آن نیز دارای مراکز خرید ، دیسکو های کوچک و بزرگ و بنادر متععددی میباشد و منطقه جنوبی هم پر از ازدحام است که بیشتر مخصوص جوانان میباشد .

جزیره تنریف از جمله جزایر مربوط و معروف به جزیره قناری است که بزرگترین آنها هم نیز میباشد که کشتی های کروز زیبایی وجود دارد که با حدود 40یورو مارا از تنریف به جزایر اطراف مخصوصا خود قناری (یکی از مجمع الجزایر قناری) می برند .

این جزیره 2 تا فرودگاه داشت که یکی در شمال و یکی در جنوب آن بود که ما در شمالی فرود اماده بودیم .

بعد از ظهر دوستان از استخر هتل استفاده کردند و نوبت به شام اول شد که رستوران هتل خیلی غذای خوبی با شرایط مختلف ارائه می کرد .

شام از ساعت 19الی 22 سرو میشد و با لباس راحتی و دمپایی هم راه نمیدادند. فضا خیلی عالی بود ، هم هتل هم تنریف هم همه چی حتما برید خیلی خوبه !! لیدر ما به ما گفت که ما رو مهمان کرده اند روز سوم به یک گشت جزیره که بعدا براتون توضیح میدم.

ادامه روز پنجم
    روز ششم
    بعد از سپری کردن 4 شب بارسلون و یک شب در تنریف روز ششم وقت ازاد و استراحت وخرید داشتند که یک گروه از خانواده ها از من خواستند که خودرویی را کرایه کنیم تا به گشت جزیره بپردازیم .

بعد از پرس و جو دیدیم یک پارک ابی بزرگ و معروف در تنریف جنوب بود بنام سیام پارک که یک تایلندی اونو احداث کرده بود که لیدر ما گفت110 یورو هزینه تاکسی تا اونجا برای هر طرف بود.

خلاصه پرسیدیم ماشین برای اجاره از روزی 35 یورو تا 110 یورو بود که عالی بود ما هم یک روز رنو 2015 کرایه کردیم 40 یورو و به سمت مرکز santa cruz رفتیم با یک نقشه راه رو پیدا کردیم یکی دوبار اشتباه کردیم ولی بالاخره راه اصلی رو پیدا کردیم. بنزین هم زیر 1یورو لیتری بود .

مرکزsanta cruz شهری بود برای خودش هم فروشگاه های شیک با نرخ های عالی هم جاذبه های دیدنی خوب با استخر های زیبا .

بعد از گشت زنی در مرکز به هتل برگشتیم و ناهار خوردیم وسپس عصر حدود ساعت 16به سمت جنوب رانندگی کردیم که حدود 1:30 طول کشید تا به منطقه cristianos رسیدیم که از مناطق اصلی جنوب تنریف بود . البته از محله های جنوب میشه به

playa de las Americas – costa del silencio اشاره کرد. کلی گشت زدیم ساحل رفتیم . پراز فروشگاه و کلا شلوغ بود ولی نه شلوغی که اذیت کننده باشه. قبل از غروب از طریق اتوبانهای خلوت و تمیز تو یک راه مستقیم به سمت شمال حرکت کردیم. مسیر بسیارزیبا بود . کوه و مه و دریا و ساحل !

روز هفتم
    بعد از 4شب بارسلون و 2 شبی که در تنریف (قناری) بودیم روز سوم در جزایر قناری ساعت 10 صبح لیدرها با ماشین جدا دنبال ما اومدند و گشت ها که تعریف های جداگانه داشتند را برای ما هماهنگ کرده بودند . خانواده ها گشت مراکز خرید کلیسا و... ، اقایون (تجار)گشت خرید + ساحل زیبای santa cruz که با شن هایی از افریقا اورده بودند و طلایی رنگ بود جلوه زیبایی داشت (جزیره تنریف یک قله آتشفشانی دارد که کلیه شنهای ساحل را سیاه رنگ کرده است) . خلاصه اول رفتیم به میدان اصلی پیاده شدیم

و کلی دوستان در فروشگاه های خیابان رامبلای تنریف خرید کردند. سپس نزدیک ظهر رفتیم ساحل معروف سانتا کروز که عالی بود عالی !! کلی شنا کردیم و بازی کردیم و برای ناهار برگشتیم هتل آخرای ساعت ناهاری بود و لب مرز رسیدیم (ساعت ناهار 13:30 الی 15:30 بود).

صبح روز چهارم اتوبوس به دنبال ما اومد رفتیم فرودگاه و با همان پرواز AIR EUROPA به بارسلون برگشتیم و سپس گیت ایرلاین قطری را پیدا کردیم و کارت پرواز همه رو گرفتم . دوستان بعد از کمی گشت زنی در ترمینال 1 ودر FREE SHOP که خیلی بزرگ و خوب بود به دوحه سفر کردند وسپس هم به تهران .

pic777305210001

مقالات مرتبط

مقاله مرتبط ثبت نگردیده است

تورهای مرتبط

تور مرتبط ثبت نگردیده است

پیشینه 15 ساله ایرانیان مهر به ما این اجازه را می دهد تا با تعداد زیادی از کارگزاران اصلی کشورهایی مثل : تور اندونزی (بالی) / تور مالدیو / تور استرالبا / حوزه شنگن (اسپانیا) / تور جزایر قناری / تور فرانسه / تور ایتالیا / تور هلند و ...
    ارتباط خوب و مستقیمی داشته باشیم و در تابستان گذشته با ترانسفر حدود 500 مسافر به مقاصد فوق و با رضایت بالای 90 درصدی توفیق خوبی را در این حیطه داشته ایم و برآن آمدیم بارگزاری تورهای گروهی : استرالیا / اسپانیا / تورهای دور اروپا و حوزه شنگن و جزایر شگفت انگیز بالی و مالدیو برای نوروز 95 سعی بر بالابردن تعداد مسافر و میزان رضایتمندی آنها بنماییم و نگاهی اجمالی به تورهای دیگر ما : تور استانبول / تور دبی / تور چین / تور تایلند / تور مالزی و ...